JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

niedziela, 24 lutego 2013

nowość w moim sklepie - Ludowo-granatowo

 Ten komplet wykonałam z miłości do ceramiki rosyjskiej Gżel (rus. - Гжель). Posiadanie odpowiedniego koloru koralików sprawiło że mogłam spełnić moje marzenie - tak połączyć  dwa podstawowe kolory żeby przypominało to piękną rosyjską sztukę ceramiczną.
 Czyż nie jest piękna ta ceramika!!?? Te zdjęcia ściągnęłam z internetu rzucając hasło Гжель




3 komentarze:

  1. Nie miałam pojęcia, że Rosjanie tworzyli takie cuda. Moja kuchnia tonie w polskim "Włocławku" (wyłącznie niebieskiem), znam również fajans z Bolesławca, nie mówiąc już o Japonii i Miśni, ale o tym nigdy nie słyszałam. Fajnie, że pokazałaś, muszę poszperać.
    Kasa właśnie leci.
    POzdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że pokazałam coś czego tutaj nie znaliście!!

    OdpowiedzUsuń