JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

wtorek, 26 lutego 2013

Suknia "a la - Magda Gesler"

Jedynie czego żałuje że zrobiłam zdjęć kołnierza w innych wersjach :( Jak już wiecie na pewno - lubię robić ubrania i biżuteria - "TRANSFORMERY" Ta suknia nie jest wyjątkiem, ale dopiero jak już oddawała gotową suknie klientce zaczęłam zakładać te "listki" w rozmaity sposób żeby pokazać Pani możliwości różne tego kołnierza, i efekty powstawały niesamowite!! Niestety nie udokumentowane ;(((

4 komentarze:

  1. He he....to dla puszystych jak Magda Gesler???? Kobieta ma supr ciuchy, choć to nie mój rozmiar :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadiu jestem mocniej puszysta od Magdy ale sukienka mnie zauroczyła!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje dziewczyny!!
    Właśnie dla takich kobietek z wdziękiem i urodą cielesną powstają takie perełki :))) Mam zamiar iść w tym kierunku, żeby uszczęśliwiać swoich klientek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wróciłam powiem że masz wyczucie ..niestety daaaleko mieszkasz a pokusiłabym się o coś fajnego ..(w sklepach wory dla nie wiem kogo )

    OdpowiedzUsuń