JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

środa, 1 stycznia 2014

KREACJA W STYLU BOCHO

MOJA SUKIENKA NA WSZYSTKIE UROCZYSTOŚCI CO MIAŁAM I CO BĘDĘ MIEĆ 
To znaczy że już miałam to sukienkę na Wigilie i zamierzam ją zakładać na różne inne okazji :) 
 No i teraz jadę po kolei. Jak warstwowo ta sukienka, a raczej dwie sukienki wyglądają. Inspiracją posłużyła suknia z poprzedniego postu. Ozdobiłam  moją kreacje różnymi dodatkami żeby upiększyć ją  i zrobić w stylu Bocho. Chyba się udało :) 
Sukienka podstawowa, z szarej dzianiny, ozdobiona falbanką na dole, koronkami i taśmą.
 Specjalnie pod ten strój zrobiony komplet biżuterii - zawieszka szambala, perełki i kamea na łańcuszku podwójnym. Plus dekoracyjny szalik.
 
 Druga warstwa - sukienka z dwóch tkanin uszyta no i plus 150 tysięcy różnych koronek , tasiemek i falbanek. Razem to wszystko ładne się prezentuje.
 Efekt końcowy ze wszystkimi dodatkami.
 Dodatki - na rączkę - broszka, i kolczyki. Kamea w roli głównej.
 Efekt całkowicie końcowy - ja w roli głównej :)

9 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to fajny vintażowy zestaw:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne rzeczy tu Pani tworzy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo tego dużo, jednak sztuką było tak skomponować całość aby wszystko było w harmonii. Udało Ci się bezbłędnie. Dobrze że w boho zrezygnowałaś z feerii barw, bo to podniosło smak kompetu. Gratulację. Najbardziej podoba mi jak wykorzystałaś tkaninę z nadrukiem.
    Wszelkich szczęśliwości w nowym roku życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ela, dziękuje ślicznie! Mocno kolorystycznie nie za bardzo, jak na tą porę roku... Taka zimowa wersja achromatyczna najbardziej odpowiada mi na dzień dzisiejszy :)

      Usuń
  4. Zawsze myślałam, że mniej znaczy więcej. Tym postem dałaś dowód, że się myliłam. :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamila, dziękuje :) Masz całkowitą rację :)

      Usuń
  5. Nadia czy mozna u Ciebie zamówic narzutke,jesli tak to ile to cudeńko kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zamówić u mnie wszystko. Ale o jaką nażutkę chodzi? Napisz do mnie -
      nadiasiemek@gmail.com
      I jak masz linka ze wzorem to podeszli :)

      Usuń