JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

czwartek, 30 czerwca 2011

Urodziny. Moje, jedyne i niepowtarzalne :)))

Dziś mam urodziny, 44 lat walnęło!! I pięknie się z tym czuje! A dzięki komu?! A dzięki Wam, moi drodzy - koledzy, koleżanki, przyjaciele, przyjaciółki, znajomi i absolutnie obcy ludzie. Tyle od Was dostaje ciepła, pięknych słów, szczerych uśmiechów że idę przez życie uśmiechnięta i szczęśliwa - bo razem jesteśmy silą!! Kocham cały świat i każdą chwile swojego istnienia! Taka jestem optymistka, w mordę !!!!!!!!  :)))))))))))

21 komentarzy:

  1. To i ja serdecznie i całego serca życzę samego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  2. no to samych szcześliwych chwil i takiego optymizmu każdego dnia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje!! Tobie też tego życzę :-**

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje gratulacje a najbardziej tej odwagi. Z dumą przedstawiasz swój wiek i to mi się bardzo podoba.
    Życzę Ci kolejnych pięknych i kreatywnych dni przez następne 44 lat. Z taką pogodą ducha przeżyjesz je bardzo owocnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne życzenia moja równolatko! Zdrowia, szczęścia, pomyślności, dużo seksu do starości! Ale jakby co, to cisza, jak starsza mówi - bo wcześniej świętowałam, 10maja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ela, Gocha - dziękuje i pędźmy do przodu z prędkością wielką nie zapominając zatrzymać się nad jakimś pojedynczym kwiatkiem który tak ładnie wybił się z pod asfaltu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze. Cieszę się, że nie tylko ja jestem szaloną optymistką. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I tak trzymaj przez całe życie z uśmiechem na twarzy i głową do góry!! Wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. No to jest nas więcej :))) Dziękuje ślicznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego! Usmiechu,weny i milosci:) Zycze Ci abys nigdy nie przestala sie z nami dzielic tym wewnetrznym cieplem,ktore posiadasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysyłam i moje skromne życzenia- oby optymizmu nie brakło na wiele następnych lat :*

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego najlepszego również ode mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nadusia:)))))) Wszystkiego najlepszego!!!!!!
    W mordę francy mać;):D:D:D i taaa jest i tak trzymać:D:D i HEJ!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego co dobre i piękne!!! I szczęścia nieustannego:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego! Wyglądasz o wiele młodziej! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nadia, ty dzieciaku
    trzymaj się ciepło i niech życie nie skąpi
    ci szczęśliwych chwil.
    44 to żaden wiek, sama radość...,
    zresztą tobie nie trzeba tego mówić,
    ty to wiesz.
    100 LAT !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nadio - młodziutka kobietko :-) wszystkiego najlepszego , mnóstwo wspaniałych artystycznych wytworów i natchnienia przez następne ... lat 100 lat:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo wszystkim dziękuje, moi kochany kobietki !!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nadia, gdybys nie napisala ze 44 to nikt by nawet nie pomyslal. Jestes mloda piekna i niezwykle tworcza kobieta i to sie liczy. Pogody ducha, zdrowia i wciaz nowych pomyslow zycze:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuje, moja droga Florentyna :-***

    OdpowiedzUsuń