JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

sobota, 1 marca 2014

MOJA SPÓDNICA UKOCHANA

Wczoraj w pracy zrobiłam sobie zdjęcie. W nowo-zawieszonym lustrze - pierwsza próba... Pokazuje swoją spódnicę, uszyta dawno, ale jeszcze a ni razu nie była udokumentowana. Tak zabiłam za jednym zamachem parę zająców Przymierzalnia odnowiona i strój nie nowy, ale zawsze Dla czego ją pokazuje? Bo znów w drodze do pracy zaczepiali mi nieznajomi Pani: "...Ach, jaka ładna spódnica!" . Nawet cyganka mi to powiedziała, co już zdziwiło mnie na maksa, pozytywnie rzecz jasna! Cały czas to się powtarza jak zakładam tą właśnie spódnice! Magiczna jakaś, czy co?!

Вчера стрельнула фотку. В магазинчике моём "повесилось" новое зеркало в примерочной - вот и решила проверить на себе эфекты фотографо-отражательные. Что-ж, первая проверка на кролике считается пройденной Заодно хвастаюсь юбкой своей. Сшита давно, да только до сегодняшнего дня еще документации на неё никакой не было. Почему хвалюсь? Да как только я её одеваю - незнакомые прохожие мне с комплиментами сразу: "Ах какая юбка!"
...Хммм....Видимо что-то в ней есть... Всякий раз это повторяется, стоит мне её надеть. Прям чертовщина какая-то Вот и решила показать. Так- что сегодня хлопнула двух зайцев одним выстрелом... 

1 komentarz:

  1. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    OdpowiedzUsuń