JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

czwartek, 16 grudnia 2010

Swiąteczne nastroje

Podusi na Święta, Takie podam zdjęcia żeby do nastroju świątecznego dołączyć. Podusie, a raczej poszwy, zrobiłam  zainspirowana  twórczością Marka Chagalla - piękne malował obrazy a ja zrobiłam piękne obrazy nie z farb a z tkaninek różnorakich. Tym razem na czerwono. Miałam na niebiesko, fioletowo, w planach mam inne kolory , ale zostały mi tylko tę dwa czerwonych - chłopczyk i dziewczynka. Reszta się sprzedała. :))










Te błękitne podusi już mają swój dom i swoją ulubioną kanapę :))


4 komentarze:

  1. Miałam szczęście oglądać te poszewki na żywo, są pięęękne!!!Dopracowane w każdym calu, od razu widać rękę mistrzyni szycia:))

    OdpowiedzUsuń
  2. No to mnie trafiłaś. Uwielbiam te lewitacje Chagalla. Aniołek niebieski jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje dziewczyny!! Baaardzo!! Idę dalej pracować :))

    OdpowiedzUsuń