JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

piątek, 9 września 2011

3 SPÓDNICY

Moja koleżanka pracuje w urzędzie i n ie może szaleć w ubieraniu rozmaitych "dziwactw" tak jak ja . Klasyczna spódnica, bluzeczka i żakiecik. No i co tu wymyślić. Zaszalałam ze spódnicami, żeby jakoś było inaczej. Ile żeś można chodzić w zwykłej prostej :)))

Druga spódniczka - zaszewki na skos



Trzecia - składki od środka rozchodzą się ku dołowi.

7 komentarzy:

  1. Piękności uszyłaś! Moim faworytem jest ta z zakładkami na skos - przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja już widzę, na co petenci patrzą, na pewno nie w papiery, ha ha.
    Cudne te spódnice, jak i Ty cała.
    Pozdrawiam
    elka

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste,eleganckie, a jakże inne. Świetny pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje bardzo! Zależało mi właśnie na tym żeby coś się działo a równocześnie nie przeszkadzało w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne spódnice! Super!Podobają mi się:)Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny na blog. Bardzo mi miło!
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  6. Penina, dziękuje Ślicznie, również za odwiedziny i fajne słowa

    OdpowiedzUsuń