JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

czwartek, 1 listopada 2012

Modliszka

Uszyłam lalkę edukacyjną do przedszkola. Powstał tam program specjalny dla dzieci. Przynieśli mi więc wzór, bardziej raczej szkic i na podstawie tego małego rysunku zaprojektowałam i wykonałam tego o to stworka. Jedynym warunkiem, którego musiałam się trzymać -  żeby był zielony!! Reszta - to moja "bujna" wyobraźnia. Efekt zaskoczył nawet mnie - jestem bardzo zadowolona i szkoda mi było nawet z tym robaczkiem się rozstać.
Zrobiłam mu strasznie dużo zdjęć, i nie mogłam wybrać które pokazać, więc pokazuje wszystkie ;))






12 komentarzy:

  1. Nadiu, robaczek jest REWELACYJNY. A do tego rzeczywiście bardzo edukacyjny :-)))))))
    Pozdrawiamy
    Ania i Lesio

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się niezmiernie. Fajnie, że stwora tak anatomicznie obfociłaś. Ciekawa jestem z powodów zawodowych o jaki program chodzi. Może to przedszkole ma jakąś stronkę www?
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiesz-rewelacja! Zacznij szyc takie zabawki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje dziewczyny!
    Ela - nie wiem co to za program, jedynie co wiem że to jakiś angielski, ale nie dam rękę uciąć.
    Paulinka - chętnie będę szyła jak będą zamawiać ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadka... aż usiadłam głębiej w fotelu. Ten robal jest niesamowity. ))))))))))))))))
    Wreszcie wylazłam z natłoku spraw wiec będę się częściej odzywała. Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączam się do zachwytów - precyzja i urok, mimo, że to prawie modliszka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Robaczki moi kochane, dziękuje!!!!

    OdpowiedzUsuń