JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

czwartek, 3 listopada 2011

PONCZO

Szycie i szycie... To dla odmiany na drutach robotka. Ponczo na zamówienie z włóczki wełnianej. Zakładałam ją na dwa sposoby  robiąc zdjęcia. Kiedy warkoczyki łukowe idą centralnie z przodu, z tylu i górą ręki - wtedy dłuższy rękaw się robi. A jak dać inaczej - żeby przód i tył poncza szli po linii poziomowej prostej - rękaw robi się krótszy i można za kąciki złapać guzikiem i zrobi się taki sweterek.

13 komentarzy:

  1. oo jakże pomysłowe! kochana, kiedy Ty to wszystko robisz??

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie wiem, tak jakoś całodobowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:) Doskonałe na jesienną pogodę i nie tylko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne! Musials sie niezle przy nim napracowac:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne!!! Znając Ciebie, zrobiłaś je między śniadaniem, a kolacją, gapiąc się przy tym w TV:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewuszki moi!, dziękuje wam ślicznie!
    Asia - wręcz przeciwnie robiłam między kolacją a śniadaniem a reszta się zgadza :))

    OdpowiedzUsuń
  7. no i dobrze!!!!pracuj, pracuj bo piękne są efekty...dzięki za odwiedziny, tak wyjazdy i wyjazdy i ciągła walka o byt fizyczno-psychiczno-finansowy...zamienił stryjek siekierkę na kijek,po odejściu od architektury odczuwam pewien luz w kieszeni szkoda że nie w obwodzie pasa:-) ale robię co kocham, bilans jest więc na zero!!!pozdrawiam Cię serdecznie...maggiepiu

    OdpowiedzUsuń
  8. Maggiepiu - dziękuje Ci za takie słowa - pomagają w dalszym działaniu i tworzeniu :*))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludkasz - dziękuje ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Ja o drutach mogę sobie tylko pomarzyć. Ostatnio coś udziergałam ponad dwa lata temu. Jednak ostatnio trochę staroci obfociłam, wrzucę z braku nowości.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja na drutach potrafię każdą formę wyrzeźbić. Dziękuje za to mojej kochanej babci - wszystko co związano z rękodziełem znam prawie od urodzenia :) A co związane z szyciem i rysowaniem zawdzięczam mojej mamie.

    OdpowiedzUsuń