JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

czwartek, 25 lipca 2013

CHUSTA REHABILITACYJNA

 CHUSTA SPADOCHRON. Uszyta na zamówienie. Wykorzystany jest dla pracy z dziećmi i niepełnosprawnymi. Wszystko żeby była piękna zabawa.
Jedno to zdjęcie poniżej ściągnęłam z internetu żeby pokazać na czym ta zabawa polega.
  Reszta- zdjęcia wykonane przeze mnie.
 
 Woreczek do tego też uszyłam z elementami dekoracyjnymi - szwy kontrastowego koloru. Pełnią nie tylko ozdobną funkcje, również wzmacniają każdą część, żeby wytrzymać każdy ciężar ;)))
 No i po woli pakujemy i składamy do torby ;)
 

4 komentarze:

  1. Taka chusta - spadochron to super sprawa, dzieciaki potrafią się przy tym bawić z pełną radością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że dałaś podwójne ściegi, bo zabawy tego wymagają.
    Ja chustę animacyjną szyłam 10 lat temu, służy do dzisiaj.
    Najbardziej interesuje mnie zestaw kolorów. Czy ktoś sobie takiego zażyczył. Moja jest tęczowa z powtórzeniem kolorów po przekątnej. Szyłam dlatego, że też nigdzie takiej nie mogłam dostać, co widać na zdjęciach, które prezentujesz.
    Odnośnie wcześniejszego komentarza to dzieciaki uwielbiają się nią bawić, a jak się bawić można poczytać w necie (najlepiej w stowarzyszeniu KLANZA).
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje dziewczyny,
    Kolory wybierałam jak najbardziej powinny być kolorowe i tęczowe. Tylko w sklepach ciężko znaleźć tkaniny trwałe, mocne i do tego wszystkiego siedmiu podstawowych kolorów tęczy :) Dla tego się trochę musiałam pokombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się nachodziłam żeby upolować, szyłam ze stylonu.

    OdpowiedzUsuń