JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

niedziela, 9 stycznia 2011

CZAS NA BROSZKĘ

Jestem dumna sama z siebie! Chociaż ostatnio humor mi nie dopisuje ze względu na "kosztowne" wyzwania noworoczne, to postanowiłam nie poddawać się i tworzyć dalej! Sklep na razie nie ma dużo odwiedzających - bo wszyscy tak jak i ja przychodzą do siebie a nie do terenów gdzie trzeba wydać kasę. Wszyscy jesteśmy spłukani - kto mniej kto więcej, zależy... Dla tego dziubam po cichutku różności rożne na przyszłość, no i powstają takie różne maleństwa. Dziś pokaże broszkę. Mam nadzieje oryginalnie to wyszło i klientkom się spodoba. Połączyłam lniany kwiat z witrażowymi listkami. W planach - więcej czegoś takiego stworzyć. Bo wydaje mi się że broszka jest sympatyczna. Jak sądzicie?Pozdrawiam wszystkich serdecznie :))





9 komentarzy:

  1. Podoba mi się !!! Fajnie, że można tworzyć zamiast poddawać się złym myślom:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też sie podoba to połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestawienie, zgrzebność lnu i szkło? Dobrze myślę. Wyszło świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe połączenie - środeczek kwiatka jest idealnym uzupełnieniem całości

    OdpowiedzUsuń
  5. Broszka bardzo sympatyczna :) Oczyma wyobraźni widzę ją na ręcznie robionym damskim kaszkiecie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się moi drodzy że ta broszuńka zrobiła na was wrażenie - dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna broszka! Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń