JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

wtorek, 15 marca 2011

Powrot do aktywności

Witam wszystkich! Od poniedziałku już aktywnie zaczęłam pracę. Zaległości mam dużo dla tego zanurzyłam się w tą prace całkowicie. Przepraszam że trochę was zaniedbałam i nie pisałam komentarzy - miałam zapalenie spojówek - ohyda , jeszcze nadal trwa kuracja - dla tego oczy oszczędzam i w sieci pojawiam się tylko z konieczności. Ale jest coraz lepiej, i już pokazuje nowe rzeczy co porobiłam na zamówienie. Kolczyki już miałam - dziewczyna zamówiła do nich naszyjnik - lawa, drut posrebrzony i elementy bali. Wszystko na lince metalowej. 







10 komentarzy:

  1. Świetne ! Uwielbiam lawę wulkaniczną. Daje taki fajny efekt lekkiego pumeksu, a i kolor ma śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje! Kolor właśnie spowodował że kupiłam tą lawę dla robienia ciekawych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lawa ma cudowny kolor, jak możesz napisz mejlem gdzie kupiłaś, drucik super poskręcałaś. Wysyłam projekt na kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sprawa, dzięki i już idę pocztę sprawdzać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, ja też taki chcę. Chyba się do Ciebie wybiorę, zatem do zobaczenia. Zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje - motylek_ms! I zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej...jakie to jest piękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ba-a-a-ardzo się starałam :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana ( wybacz poufałość) dziękuję za odwiedziny i komentarze...
    Masz pięknego bloga, od dzisiaj obserwuję z ciekawością, pisz ,twórz, pokazuj i oby to przynosiło wszelkie pozytwne kolory , dla Twej artystycznej duszyczki, włącznie z zółtym!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest mi bardzo a i to bardzo miło usłyszeć takie słowa od tak utalentowanej dziewczyny -Prawdziwej Artystki- jak Ty - Maggie Piu!!! Dzięki :****

    OdpowiedzUsuń