JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

czwartek, 16 czerwca 2011

Wracam na "blogowisko"

Oj dawno mnie tu nie było. Bo lato i wszyscy oszaleli - ja też. Taka piękna pogoda że nie siedzi się w domu - lata się dookoła - rowerek, spacerek, kiermaszyk, jakieś targi i dużo innych ciekawych rzeczy. Roboty mam tyle że 10 godzin dziennie w pracy brakuje żeby wszystko na czas wykonać. W domu jeszcze coś próbuje zrobić, ale piękna pogoda kusi - opalić się, pobiegać, pozwiedzać. Tak mało mamy ciepłych słonecznych pięknych dni. Korzystajmy z tego :))) Klientki chcą ładnie wyglądać - atakują mnie (za co im dziękuje) - no ale robię same przeróbki i poprawki i dla tego nie mam za bardzo co pokazać, chociaż sporo czasu minęło... Ale coś tam nazbierało się. Torebka - powstała na zamówienie ozdobiona koronką bawełnianą, pozwoliłam se ją zaprezentować na swojej osobie przed tym niż powędrowała ta torba do właścicielki :)))
   No i suknia letnia
 
 Przepraszam za to że rzadko ostatnio zostawiam komentarze na waszych pięknych blogach, nadrobię to długimi zimowymi wieczorami. Pamiętam o Was i zaglądam żeby podziwiać piękności kolejne. Uściskam i lecę dalej :-***

8 komentarzy:

  1. oj słonko kusi, kusi! świetne rzeczy a ta ostatnia sukienka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się, lato ma swoje prawa,
    korzystaj ze słońca i ciepełka.
    Świetna torba,
    pozdrawiam i dużo dobrego :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę - ale cud piękny!! Nie spodziewałam się że jeszcze ktoś jest czujny i "sieciowy"!!! Dziękuje za odwiedzinki i komentarze , kocham was!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że jesteś. Ja sobie obiecałam, że z powodu przymusowego, tygodniowego leczenia nogi, zrobię zaległości przy maszynie i jak dotąd się nie mogłyśmy spotkać.
    Twoje prace jak zwykle piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. a już myślałam że cię wcięło na dobre ;))) hahah torba cudowna, mnie by się taka przydała coby wszelkie skarby pomieścić ;))) ale i tak nie mogę oderwać wzroku od pierwszego zdjęcia - wyglądasz wprost kwitnąco!!! pozdrawiam pogodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez lubie Twoje prace ale Ty jestes ponad wszystko!!! Wygladasz pieknie jak zawsze:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka jest przepiękna! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj Oj - tyle pięknych słów usłyszeć - dzięki bardzo bardzo :-*****

    OdpowiedzUsuń