JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

czwartek, 12 stycznia 2012

Slubny temat

Trzeba by porobić jakieś nowe zdjęcia. A le jakoś nie mam czasu , czy co... To pokaże to co zrobiłam wcześniej i jeszcze nie wystawiałam na krytyczne oceny :) 
Na zamówienie robiłam portret ślubny. Jak ślubny - to podwójny, wiadomo. Bardzo długo go robiłam, aż za długo. Ale jak szybko namalować obraz jak masz tylko jeden dzień w niedziele wolny od pracy i nie zawsze siedzisz w domu - odpoczynek też musi być przecież. Bo nie da się 7 dni w tygodniu tylko pracować. Ale w końcu go skończyłam, na Święta małżeństwo miało niespodziankę w formie gotowego obrazu. Och, boje się pokazywać... Bo nie każdemu może się spodobać to co ja stworzyłam. Wyzwaniem małym było z kilku zdjęć ubrać państwa młodych. Na Pana mundur, na Pani welon. Bo w oryginale, jak widać - tego brakuje :)) No i już ... koniec pisania - proszę krytykować :-\

8 komentarzy:

  1. Brawo...bardzo udany portret...bardzo duże podobieństwo...nic dodać nic ująć...gratulacje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo...bardzo udany portret...bardzo duże podobieństwo...nic dodać nic ująć...gratulacje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka krytyka??? Wyszło fantastycznie!!! I jeszcze ta zmiana garderoby - super wyszło! Podobieństwo jest! Też bym tak chciała umieć. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Amfiłada - dziękuje bardzo, starałam się i dla tego to tak długo trwało i dla tego cieszę że się podoba moja mała praca :)

    Biała Korona - Dziękuje ślicznie :-* I że mnie nie krytykujesz - fajnie się zrobiło i ciepło na serduszku :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś bardzo zdolna! Portret jest rewelacyjny!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo ja wiem...ta pani młoda to jakaś taka stara się wydaje na tym portrecie, a i pan młody jakiś taki krzywy...;):D:D:D:P:P
      Pięknie ujęłaś ten zwiewny welonik na portrecie, Ty to potrafisz, Artystko:))
      Super!

      Usuń
    2. Dana - wielkie dzięki :-*

      Asia - dowcipna dziewczyna z Ciebie :D Dzięki słonko! :)

      Usuń
  6. Nigdy bym sie nie odwazyla skrytykowac. Pan i Pani jak zywi. Pewnie poznalabym ich na ulicy:)

    OdpowiedzUsuń