JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

wtorek, 6 lipca 2010

BIŻUTERIA

Znalazłam trochę czasu żeby coś nowego zrobić, i chyba mi się znów udało - jestem zadowolona z tego co wyszło. Bo zawsze idę na żywioł i tworzę w trakcie, nie mając wizji końcowej - bo tak jest ciekawiej :D:D.
Wdzięczny Len z kamyczkami Tygrysie Oko i szkłem Weneckim, to pierwszy naszyjnik - 45 zł. Kolie z Kociego Oka i Szkła Weneckiego - 30 zł  - to druga propozycja.

4 komentarze:

  1. Piękne są obydwa, ale mój faworyt to nr 1- niesamowity jest!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadia miło było Cię poznać .

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga - ja też się cieszę że Cię poznałam i miałam możliwość z Tobą pogadać i zobaczyć twoi prace w realu :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny ten lniany...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń