JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

czwartek, 3 lutego 2011

SUKNIA-TUNIKA NA GRANATOWO

Moi kochane dziewczyny!! Wywołaliście uśmiech  na mojej twarzy i ciepło na serduszku się zrobiło - takie komentarze - oj, oj - aż chcę się żyć i dalej tworzyć!!!!! No w takim razie pokaże dziś sukienkę co sobie uszyłam na poprawienie humoru i sylwetki - bo w zimie to się duże je!!! Na przykład - żeby nie zmarznąć :))) A sukienka z dzianiny: wygodna - bo elastyczna, śmieci na niej nie trzymają się - fajna dla pracy jak coś tniesz i kroisz, no i prezentuje się ładnie - jak klient do sklepu wchodzi. Tu jeszcze na sobie nie mam tego naszyjnika - bo prezentuje samą suknie. Później go właśnie założyłam  i efekty  tego można zobaczyć w poprzednim poście.





POZDRAWIAM WSZYSTKICH CIEPLUTKO , NADIA

4 komentarze:

  1. Noo kochana, faktycznie bardzo funkcjonalna ta tuniczka jest, poczekaj, nauczysz mnie szyć to też sobie taką uszyję;):D:D A inna sprawa, że ładnemu we wszystkim ładnie, to wiadomo, że Ty wyglądasz we wszystkim świetnie!!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiecka świetna. Jak pomyślę o latach szycia to nic dziwnego, że mam do niego totalną awersję. Zastanawiałam kiedy coś uszyłam, włącznie z wykrojem, bo do przerabiania to jeszcze się zmuszam. Szyję nie źle, w końcu mam czeladnika, który nic nie wniósł w umiejętności. Wszystko co umiem do obserwacja babć i porady z Burdy.
    Życzę miłego szycia.

    OdpowiedzUsuń
  3. NADIO ZOSTAŁAŚ SZCZĘSLIWIE WYLOSOWANA W MOIM CANDY I MOJE KORALE POWĘDRUJA DO CIEBIE . BARDZO PROSZĘ O KONTAKT I ADRES : elwiraplastus@op.pl ( plastelle )
    gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany, rewelacyjna sukienka, też by mi poprawiła humor!!

    OdpowiedzUsuń