JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

sobota, 26 lutego 2011

Komplety witrażowe

Witraże potrafią zafascynować i zainspirować.  Powstałe nowe komplety. Pierwszy - dla Pani "Jesień" 
Naszyjnik - 38 zł. kolczyki - 23 zł .
 






Drugi komplet trochę spokojniejszy - dla Pani "Zima"
Kolia - 38 zł, kolczyki - 20 zł. 





 A dodatkowo - dla Pani "Wiosna" - broszka-naszyjnik, wielofunkcyjny element ozdoby.
Broszko-kolia - 28 zł





6 komentarzy:

  1. Zaaaakochałam się w Pani Zimie!!!!!!!!Jakiż piękny ten komplet!!!!Miodzio, całkiem moje kolory!!!Jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam witraże. Jednak nigdy nie widziałam witrażowych kolczyków. Czy mogłaby zrobić mi coś na zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
  3. A to zaskoczyłaś mnie, Pewnie że mogę tylko powiedz jakie chcesz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. OK. Jak pomyślę to narysuję i przyślę Ci zdjęcie projektu. Na razie za dużo pomysłów chodzi mi po głowie. Wyślę na e-mail.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń