JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

wtorek, 1 lutego 2011

PUDEŁECZKO GREEN-PEACE

Dawno mi dręczyło to że korzystając z wody dystylowanej dla prasowania "magicznym" żelazkiem nie miałam  gdzie podziać kanistry puste - tylko wyrzucić! Koszmar kapitalny!!
No i po dłuższym czasie kombinowania , wymyślania, główkowania wreszcie powstał pomysł!! Szkoda że już sporo plastiku wylądowało na śmietniku pogarszając i tak beznadziejnie zabrudzone środowisko.  Ale lepiej później niż w cale!! Wiec powstało takie pudełko - zostały mi resztki tkanin, potrzebowałam jeszcze trochę koronek i resztki taśmy, i pistolet z klejem gorącym. Jestem zadowolona tym efektem końcowym. Wiadomo pierwsze koty za płoty, ale jestem na dobrej drodzy!!
A jak wy walczycie za zielone i zdrowe środowisko? Może ktoś ma swój własny pomysł jak walczyć z wyrzuceniem rzeczy którym można dać nową szanse.... 




6 komentarzy:

  1. brawo za ekologię! superowy pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ to mistrzostwo świata,
    medal za pomysł i wykonanie :-)
    My przerabiamy teraz fronty od szafek kuchennych
    a myślę nad wykorzystaniem kapsułek po kawie.
    Pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry pomysł, ja też używam do prasowalnicy wodą dystylowaną, bardzo szybko się kończy, też zostają kanistry, i duużo ich...
    Podkradnę pomysł...
    Fajnie było by spotkać...
    A może jakiś zlot pasjonatek rękodzieła na Śląsku, możemy u mnie w pracowni, od 10 do 15 osób bym pomieściła, fajnie się podzielić inspiracjami, a i gadu gadu pogaduszki są przemiłe...

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. No cieszę się że podałam fajny pomysł - działaj cię kobietki.
    Lietdeco - dogadam się z Asią i może faktycznie do Ciebie wpadniemy - strzeż się! :D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł. A ile można tam zmieścić !!!

    OdpowiedzUsuń