JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

czwartek, 10 lutego 2011

LISTONOSZKA PRZYNIOSŁA PACZKĘ !!!

A tam - korale !!! A jak pięknie zapakowane!!!! GALERIA PLASTELLE  !! Dziękuje Ci , moja droga!!
Od razu, natychmiast po zrobieniu zdjęcia treści paczuszki  założyłam korale je na siebie!! Nie spodziewałam się że będą takie duże!!  Pęknę!! Widać że mam minkę zadowoloną :))) Wszyscy podziwiali i mówią że w moim stylu i kolorze te korale, a  jedna z moich koleżanek bardzo chcę  kupić podobne!

 Bardzo dziękuje!!

7 komentarzy:

  1. Normalnie pięknie wyglądasz, a w tych koralach to nawet i przepięknie!!!!:))Super niespodzianka i az Ci zazdroszczę takiej wygranej, ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to jeszcze raz, bo się przejęzyczyłam.
    Widzę, że jesteś typową "zimą", dlatego barwy oceaniczne w sam raz dla Ciebie. Rzeczywiście dość duże i pięknie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniutkie i pasują Ci :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Taaak:) Ja też już je widziałam na żywo na Nadii i wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń