JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

piątek, 11 lutego 2011

SWETER , WERSJA DRUGA

Dziś znów pokaże się na zdjęciach. Ponieważ zrobiłam wreszcie  sweter na zamówienie. Pracy było dużo - a że robiłam go po powrocie do domu  przed telewizorkiem wieczorami, to trwało to prawie całą zimę!! No i żeby nie założyć go i nie pochwalić się - nie ma takiej opcji!! Tym bardziej że już jutro powędruje do właścicielki. Niestety kolory nie wszystkie wyszły dobrze - jeden zielony no to mi absolutnie nie wyszedł :(  Ale trudno...












8 komentarzy:

  1. no pięknie się prezentujesz w tym sweterku:) Gratuluję ukończonej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki malutki sweterek całą zimę robiłaś????No, strasznie leniwa chyba jesteś;):D:D:
    Super praca!!!Ale gdzie tam jest zielony, faktycznie nie widać na zdjęciu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje i tak szkoda tego zielonego ze ja nie wiem....

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma się co dziwić. Ja ostatni sweter zrobiłam dla siebie 1,5 roku temu. Potrafiłam je zrobić w niecały tydzień, jednak to dużo czasu i marny zarobek. Najczęściej dziubałam przed telewizorem (ostanio nie oglądam), tak jak przed komputerem- bez wzrokowo.
    Cieszę się, że czujesz się duma.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękne połączenie kolorów i ciekawy wzór:)
    Pozdrawiam:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem że nie opłaca się robić swetry na zamówienie - dla tego jak już robię to tylko dla jednej koleżanki, która może czekać całą zimę i zawsze jest zadowolona z moich prac. I ja wtedy robię sweterek bez stresu - w wolnych chwilach, bez pośpiechu. A dodatkowa kasa nigdy nie zaszkodzi, na polu nie leży :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. podziwiam! strasznie dużo pracy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Просмотрела всё оптом..давно к тебе не заходила...такое всё оригинальное..супер.

    OdpowiedzUsuń