JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

poniedziałek, 7 lutego 2011

Kolejna wygrana!! Nie do uwierzenia!!

Ja już nie wiem jak się cieszyć!! Drugi raz wygrywam!! szczęka i tak leżała na podłodze - teraz przebiła piętro!!  Ba-a-a-a-rdzo dziękuje!! Paulinka nawet zaniosła do mnie do pracy  tą maskę i teraz "Lejdi in black" już wisi u mnie na ścianie w domu. A okularki - niżej na półeczce. Bardzo dziękuje jeszcze raz. Chyba na prawdę los zaczyna się do mnie uśmiechać.
 

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sie cieszę, że Ty się cieszysz:) a moje dzieci juz dorwały serduszko i nie chcą mi oddać!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie mówiłam że to będzie dobry rok......
    Najlepszego i dalszych super wygranych :-))))

    OdpowiedzUsuń