JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

poniedziałek, 5 grudnia 2011

Filc

Wszyscy robią sutasz - jakaś plaga. Podziwiam wszystkich kto to robi!! Niestety ja nie mam na to czasu w pracy, a w domu już padam na pysk, a na igłę  którą codziennie trzymam w ręce przez 8 godzin  już patrzeć nie mogę :))) No i poszłam łatwą ścieżką - bawię się z filcem - efekt - jak widać. I koszt inny.
CENA KOLCZYKÓW - 20 zł.

4 komentarze:

  1. No i fajne, czarno- białe najfajniejsze, oczywiście dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te kolczyki z filcu - takie ciepłe na zimę w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ela - dziękuje, dla mnie też :)
    Biała Korona - dziękuje, na zimę to jest rzecz niezastąpiona - nie mrozi szyi przy dotykaniu - jak idziesz do pracy :)))

    OdpowiedzUsuń