JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

wtorek, 13 grudnia 2011

Raz, dwa - kominy dwa.... dwa?

Nie wystawiłam zdjęć jednego komina :))) Prawie się nie różnią, ale to dwa kominy a nie jeden. Rożnica w tym ze falbanek więcej na jednym. A jak już zdjęcia zrobiłam i obrobiłam no to pokazać trzeba ;)

Również tu nie jeden komin. A aż trzy - wykorzystałam oby dwie strony tkaniny - bo fajne są. Wiec jeden komin jest na prawej stronie, drugi na lewej, a trzeci - na oby dwóch. 
Wszystkie kominy - 40 zł.



3 komentarze:

  1. Fajne ja chyba też taki sobie stworzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. DAna - dziękuje
    Ewa - zrób - bo są bardzo wygodne i pięknie się prezentują :)) No i modne w tym sezonie :)))

    OdpowiedzUsuń