JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

wtorek, 30 sierpnia 2011

DREWNIANE KORALE - CZĄG DALSZY

A jak inaczej :)))  Tak te korale cieszą się popularnością że cały czas je robię. A tu jeszcze takie piękne wzorzyste kule - moja nowość. 
Więc. Czerwone korale - 55 zł.

 Na próbę zrobiłam takie minimalistyczne. Z jednej "nitki".  Cena - 15 zł.
 
Druga wersja - ze złotymi kulkami - 15 zł.

Turkusowo-zielona wersja - moja faworytka - 65 zł.

5 komentarzy:

  1. To zestawienie turkusu z zielonym mnie również się bardzo podoba - może mogłabym zamówić taka wersję ale minimalistyczną ?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadiu:)
    Chodzi mi o takie na jednej nitce długości 70 cm tylko koniecznie w turkusowo -zielonej barwie>
    Dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jeszcze raz ja - w sprawie korali przesłałam Ci maila.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brydzia - już wszystko wiem i maila dostałam :))

    OdpowiedzUsuń