JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

sobota, 27 sierpnia 2011

SUKIENKA NA UPAŁY

Szybciutko dodam dziś jeszcze jednego posta - bo wczoraj uszyłam sukienkę taką malutką. Może bardziej jest ona podobna do tuniki ;), ale to później będę ją tak nosić - z golfem jakimś i spodenkami. Kolorem i minimalizmem - plażową prawie.  No ale w biurze nie siedzę i mogę se pozwolić na wszystko - w miarę przyzwoitości, rzecz jasna ;))). A prasowalnica tak grzeje że szok! Mało że upał na polu to jeszcze podgrzewam się przymusowo od tej machiny :((( Ale sukieneczka zwiewna i dziś już w niej pracowałam i jest dobrze! A kolorek dopisuje do humoru :)))

9 komentarzy:

  1. Ale fajna...słoneczna jak dzisiejszy dzień !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kolory i wzory, aż się dziwię, że mi się podoba, bo to przecież żółcienie. Coś chyba we mnie się zmienia na lepsze.
    Do tego fajny krój, no i modelka.

    OdpowiedzUsuń
  3. I wybitnie twoje kolorki, super piękna dziewczyno :-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde balans.... to są moje kolorki.Cały czas głośno mówię wsiem wokoło, że ładnemu w nich zawsze ładnie. I to jest prawda, co widać na Tobie. Nadka... ja też chcę taką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny! Zaskoczyliście mnie taką ilością pięknych komentarzy :)))
    Lin_ka - taką tunikę mogę zrobić - ale tej szmateczki już nie mam - kupiłam ją a ze dwa lata temu w Oświęcimiu - w moim ukochanym sklepię NATAN. Oni mi muszą płacić za reklamę :))) tak często o nim mówię i wszystkich babeczek tam wysyłam. Tanio mają jak nie wiem, trochę to na jakości traci, ale jak znasz się - to kupujesz trafnie. Parę razy niestety i ja się na początku nie trafnie kupiłam, ale i tak mi się tam opłaca kupować... Teraz już nie zdąża mi się coś takiego. Więc wracając do tematu - może tej tkaniny już nie być. Ale kto wie... trza spróbować tam podjechać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nadiu,
    cudna biżuteria w Twoim wykonaniu- skąd Ty bierzesz pomysły?
    Tunika świetna, prostota-umiar-elegancja, cała Ty.
    No ale na Tobie to i worek po kartoflach wyglądałby jak kreacja....masz figurkę, oj masz....
    Pozdrawiam i ściskam, elka
    PS Twoje kolczyki zrobiły furorę w Niemczech- pisałam?

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukieneczka jest śliczna i ma takie romantyczne ramiączka! Ślicznie wygląda dekolt! Nadia, ale z Ciebie jest bardzo zgrabna modelka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Elka, Biała Korona - dziękuje wam za takie słówka :-*** Poziom pozytywnej energii skoczył mi do sufitu :))) A pomysły czerpię ze wszystkiego co widzę dookoła, a jeszcze jest takie fajne słówko = inspiracja - koleżanki z innych blogów dają tyle pomysłów że hej!!

    OdpowiedzUsuń