JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

niedziela, 13 listopada 2011

KOLCZYKI ŻARÓWKI

Powstały nowe komplety gdzie w głównej roli występuje tkanina. Do już znanych wszystkim naszyjników wymyśliłam kolczyki - wyszły "żarówki" - tak je moja koleżanka Kasia określiła. I tak już chyba zostanie :)

Paseczki - piękna tkanina dwustronna i do tego strecz - przez co kulki wyeksponowane stuprocentowo.  Niżej komplet ze strony bardziej jaskrawej.

13 komentarzy:

  1. Świetne są te żarówkowe kolczyki :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ela - dziękuje. Tkaninę kupiłam jako podszewkę a okazała się taką fajną że skusiłam się z nią poeksperymentować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Eksperyment sie udal! I chociaz te zaroweczki swiatla nie daja to wiem ze kiedys powstana takie swiecace zarowiaste bo artystka niepokorna i eksperymentow sie nie boi. Zablysna swiatlem zarowiastej tkaniny oczywiscie, nie waty i volty, ampery i inne mialam na mysli......:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Florentyna - ależ poetka z Ciebie - prawdziwy wiersz dla mnie napisałaś!!! Dziękuje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń