JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

poniedziałek, 7 listopada 2011

CZARNA SUKNIA

Nowa suknia na piękną puszystą kobietę. Manekin nie jest taki jak moja klientka i suknia bardzo traci na tym :((   Na mojej pięknej Pani ta suknia leży bardzo dobrze! 
Podkrojony przód podkreśla biust, kołnierzyk z tylu w kształcie stójki, z przodu odkładany (czy jest takie słowo w języku polskim? a może wykładany tu bardziej pasuje?) - wydłuża szyje, a zakładki miękkie na dole po wszystkich szwach i reliefach wyszczuplają sylwetkę.

3 komentarze:

  1. Piękna suknia, widziałam ją dzisiaj na żywo, więc wiem co mówię!!
    A kołnierzyk jest 'wykładany';)) Najlepszym słowotwórstwem popisałaś się w poprzednim poście cyt" atłasowa broszka przypięta na wzorowość roślinną. "...musiałam się trochę namęczyć z interpretacją tej 'wzorowości roślinnej":D:D Fajnie to wyszło!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne cięcia, takie lubię na prostych sukienkach. Jak zwykle w mistrzowskim wykonaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lejdik - starałam się - żebyś miała ubaw :-* i dziękuje za komenta tak szczególnego :)))
    Zdolność-Tworzenia - dziękuje ślicznie za wszystko.

    OdpowiedzUsuń