JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

poniedziałek, 21 listopada 2011

Babiniec - relacja

Wreszcie mogę już ten post zrobić. Wcześniej nie miałam sil - jest to dosyć wyczerpujące   takie duże wydarzenie w tak krótkim czasie - ale budujące i fascynujące!! Dopiero dziś jak wróciłam z pracy to rzuciłam zdjęcia na bloga - oglądajcie.
Sobota, dzień pierwszy. Najpierw mój kiermasz (który nie wpadł w obiektyw, kiermasz znaczy się) z warsztatem. Dzielne dziewczyny  wszystko wykonywali perfekcyjnie. Byli skupione i pracowite. No i wydaje mi się  że wszyscy zostali zadowoleni i z tych moich warsztatów i z tego jak ja je prowadziłam, Mam taką cichą nadzieje :))

Tylko coś mi blog nawala - nie chcę uczestniczek w zrobionych przez nich broszkach pokazać w pionie. No trudno, niech poleżą, odpoczną :))


Lin_ka Halinka przyjechała - taki kawał drogi do mnie zrobiła...  zdolniacha ta jeszcze - piękny naszyjnik jej z broszek powstał! Poniżej na zdjęciu z lewej strony taka ruda w ciemnym sweterku se "leży" na boku  :-P

Obok kosmetyczka zabiegi robiła różniaste. Mój parawan się przydał :)

Małgosia w sali dużej koncert relaksacyjny grała - na instrumentach dziwnych z krain dalekich, z czasów starych  dawno zapomnianych. Mam u siebie w sklepie w sprzedaży jej pierwszą płytę dopiero co nagraną z muzyką relaksacyjną!!! Jest piękna!!!
Bliźniaczki-córeczki jednej z uczestniczek narysowali dla mnie obrazki - pierwszy z własnymi projektami biżuterii, drugi - z projektem butiku :)

Na drugi dzień - niedziela - odbył się warsztat SuSzi. Wojtek - miłośnik takiego wyżywienia - dobrze się przygotował - wszystko bardzo smakowało - mniam :-P
Gośka dzielnie wszystko wykonywała - a ja jej w tym namiętnie przeszkadzała - radami i palcami :))))))) Wybacz kochana :-P Te nasze wspólne zdjęcia zrobiła nam moja koleżanka - Ewa z Przełomu. Tak, tak - była u nas prasa - tak że w regionalnej telewizji może i pojawi się gdzieś króciutko moja buzia. Bo tak na prawda program będzie o SuSzi i o Wojtku. Ale my tam może gdzieś okiem błyśniemy w kadrze,..  A co!, gwiazdy my, czy nie!!

Jak to wszystko pięknie wyglądało!!! Ja samymi widokami byłam najedzona!! A jak już to spróbowałam.... - bo inaczej to smakuje jak sam to robisz!! O wiele smaczniej!! Bo ja też tam co nieco porobiłam, tylko na moim aparacie nikt mi zdjęć nie robił :( Idę na zakupy po składniki do SuSzi jak najszybciej!!Bo teraz już mam tą wiedzę jak i z czego to wszystko się robi :-P

A ja miałam w niedziele drugi warsztat - z kaligrafii i rysunku japońskiego. Niestety dwie osoby nie zdążyli dotrzeć na czas, jeszcze parę nie potwierdzili obecności - tak że nie było nas  dużo. Ale ciekawie było! Halinka - znów pokazała na co ją stać!! Moja droga - jestem z Ciebie dumna! Zdolny człowiek - to i w Afryce jest złotą rączką :))) Druga Pani też sobie świetnie dała radę - godne jest podziwu że pierwszy raz wzięła się za coś tak innego i efekty były jak na pierwszy raz - rewelacyjnie. Widać to na zdjęciach.
W dużej sali było szafobranie ale ja na niego nie zdążyłam - te zdjęcia to Małgosia zrobiła za co jej dziękuje i w ogóle za wszystko jej dziękuje - że mnie zaprosiła, że mnie wspierała  i że pomagała. Fajnie wszyscy razem bawiliśmy się! Oj żałujcie że was nie było :-P

Wszystkim uczestniczkom bardzo dziękuje! Również tym kto całe to przedsięwzięcie organizował i pilnował!!!  No i oczywiście serdecznie zapraszam na kolejny BABINIEC wiosną. :-***

9 komentarzy:

  1. Widzę, że świetnie się bawiłaś. Prace super. Mój blog też wariuje, nie chce mi wklejać wszystkich zdjęć razem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no widzę, że było rewelacyjnie! Wszystko wspaniale wygląda i jakie ciekawe warsztaty i zajęcia! Szkoda, że mnie tam nie było... A co do leżących pań to ubawiło mnie to do łez :) Też bym sobie odpoczęła troszkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiesz, jak warsztaty trwali aż trzy i pól godziny!...- każdy się wykończy :))) I cieszę się że Ci to ucieszyło :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej zazdroszczę Ci spotkania z Halinką;/ Cóż , może mi się uda kiedy indziej...
    A co do warsztatów to bardzo się ciesze, że wszystko udało się tak jak sobie życzyłaś!!!!Pokazałyście z Gosią klasę!Brawo!:)
    ps . SuSzi- tak jest lepiej, bo suszy to po dobrej wódce i śledziu;):P:D

    OdpowiedzUsuń
  5. :))))) Idę już poprawiać - dzięki kochana :-****

    OdpowiedzUsuń
  6. Och wspaniale Wam. Fantastyczne spotkanie:)
    Cieszę się bo w końcu udało mi się zamieścić komentarz na Twoim blogu...przez ostatnie dni nic nie mogłam napisać... ciągle wyskakiwał komunikat błędu...
    Ale już jest ok:)

    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A to dopiero!! Myślałam że mi wszyscy olali a okazało się że to bloger szwankuje!!
    Dziękuje Peninka - zabawa była przednia! I mam nadzieje że następna będzie jeszcze bardziej ciekawa i więcej osób trafi do nas :))) Ciebie tez zapraszam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i szczęka lata po podłodze. Moja oczywiście. Potwierdzam i jeszcze raz mówię głośno, że działo się, oj działo. Wszak ja SuSzi niekoniecznie, tak jak i maziania jampampońskich literków, ale i tak świetnie się bawiłam. Warsztaty się udały. Nadka. Tobie trafiły się wyjątkowo zdolne i pilne kursantki (do których i ja się z przyjemnością zaliczyłam )
    Pozdrówka serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Halinka kochana - miałam po prostu Anioła Stróża w Twojej postaci, który trzymał za mnie kciuki w bardzo bliskiej odległości :))) Nie mówiąc o innych AS działających na moją "korzyść" w bardziej łub mniej terenowej odległości. Za co im wszystkim bardzo dziękuje :-*

    OdpowiedzUsuń