JEŻELI JESTEŚ W POBLIŻU, ZAPRASZAM NA ZAKUPY W REALU.
CHRZANÓW, ul. ZIELONA 2.
GODZINY OTWARCIA: pon.-piątek 9:30-17:00, sobota 9:30-13:oo

środa, 9 listopada 2011

KOMIN W MODNEJ KOLORYSTYCE

Powrót do szycia. Nowy komin uszyłam, który można nosić w różnoraki sposób.Takie piękne wzorki na tej tkaninie! Urzekli mnie! No to kupiłam i uszyłam. Można go nabyć w moim w sklepie. Cena - 40 zł. Zapraszam serdecznie.



Dziękuje wszystkim, co piszą do mnie - dodajecie mi skrzydełek i sił do działań, również inspirujecie mnie, dzięki wam jestem pełna nowych pomysłów.

4 komentarze:

  1. Ten materiał jest fascynujący, szkoda, że zdjęcie nie oddaje całego uroku i pięknej faktury tej szmateczki.
    PS napisałam komentarz żeby dodać Ci skrzydeł, co byś mi moich nie skubała;):D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Asia - kochana jesteś, Już czuje jak zaczynają mi plecy swędzić- może skrzydełka kiełkują?! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. klimtowskie klimaty:-)super!!!!
    maggie piu

    OdpowiedzUsuń
  4. A no właśnie :)) Dziękuje, Małgosiu !

    OdpowiedzUsuń